嘖, 同車人還真冷漠(除了拍下影片的人夠機伶), 網民更冷, 只顧二次創作搞笑, 不見任何批判之聲.
年輕人也太軟腳, 為何不叫司機在警局(差館)門口停車?
Posted by: dormcat at May 21, 15:58不過估唔呢件事可以搞到咁大,d人都未免太…
Posted by: 小東 at May 21, 18:45段片咁多圖改
應該係因為首帖係高登...
高登咩文化各位心照...
我懷疑拍片果個都係高登網民...
同車人係咪全都冷漠我唔知,但唔知頭唔知路就加埋把嘴入去就叫不智,佢兩個只係鬧交還未動粗,旁人可以做得d乜?
網民更冷 ? 閣下指這裡 ? 唔計新聞組,單係web留言版的留言,睇足一日都未睇得完。根本兩個人都有錯,年輕人口齒不靈但又要挑釁阿叔,如果因佢兩個人而要司機改道去差館,影響全車人,比起你係車上其中一個人,你都會埋怨年輕人多過阿叔多多聲。
http://www.youtube.com/watch?v=jG8qEOFxX2M
巴士阿叔 第二回 比差人拉
To 路人甲:
>佢兩個只係鬧交還未動粗,旁人可以做得d乜?
典型自掃門前雪的思維. 況且, 兩人(尤其是阿叔)已經吵到我, 讓我不得安寧, 我當然有資格管. 最自私也可以要他們"私下解決, 不要吵到別的乘客."
>根本兩個人都有錯,年輕人口齒不靈但又要挑釁阿叔
年輕人口齒不靈是事實, 但這又有何干? 今天就算他沒拍阿叔肩膀而只用嘴巴說, 這阿叔要不就一樣發飆, 要不就根本不理他.
>如果因佢兩個人而要司機改道去差館,影響全車人,比起你係車上其中一個人,你都會埋怨年輕人多過阿叔多多聲。
你算哪根蔥? 俺肚子裡的寄生蟲, 知道俺心理怎麼想? 俺可是親自在地鐵上多次制止年輕人搶老人或幼童的位子, 自己看到老人或帶著幼童的家長必定讓位, 還曾經在讓位給一位老婦時, 碰到一年輕人想趁虛而入, 被俺立刻伸手擋下, 並回敬他一個白眼.
就是因為這種自掃門前雪的心態, 類似阿叔這種粗暴的行為才會繼續存在. 學學韓國人吧; "狗屎女"事件她本來只要把狗屎清乾淨並向旁人道歉就不會有事, 偏偏要使性子, 還對旁邊給她衛生紙的人怒言相向, 最後搞的連學校也唸不下去了.
Posted by: dormcat at May 22, 09:19To dormcat:
說得好!!時下的市民往往自會個人主義,從不會以客觀的態度去
分辨是非,更不用說站在人家立場去想。
Posted by: 仁 at May 22, 15:28To Dormcat,
我知你做人有正義感,但都要按不同事情類型來作出行動,吵到你, 讓你不得安寧, 你當然有資格管,但你當時可以用甚麼方法管 ? 加入罵戰 ? 叫阿叔收聲 ? 個阿叔根本就係個唔講道理既人,你可以同佢講道理嗎 ? 你話報警佢又會怕嗎 ? 唔通又靠邊個大聲夾惡就有道理嗎 ? 到時咪又係三人大罵戰,叫佢地私人解決 ? 段片個阿叔講左幾次可以落車隻揪之類,仲可以點私人解決 ? 我唔知老兄你係咪虎背熊腰,身懷絕技,萬一加把嘴又講唔服阿叔,阿叔爆火動粗,你可能見招拆招咩事都冇,但身旁既人點算 ? 係巴士上呀,困獸鬥,又唔知阿叔身上有冇武器,係咪精神有問題(不斷話有壓力),咁點算先 ? 總之我覺得當時佢地兩個既罵戰,一有第三者加入實會火上加油,後果會點好難講,可能多幾個人加入,而阿叔收聲都唔定,但有冇人肯博先 ? 我冇話唔報警,但都要睇情況啦,鬧交好平常,經常會見,但當時佢兩個會鬧幾耐,冇人知,鬧得耐形勢唔對實會報警,因為我怕危險,可能會傷害倒我同其他人,我唔識做和事佬,我只怕會越攪越麻煩。最後睇完阿叔比差人拉段片,佢連差人都唔驚,仲要同佢地拗......以上係我個人觀點
To 路人甲:
哦,講到尾係你「因為我怕危險,可能會傷害倒我」,「怕會越攪越麻煩」o者,扮咩以大局為重,驚「傷害倒我同其他人」?
就係呢個社會太多人好似你咁怕事,咁多「可能阿叔有武器」、「可能佢連差人都唔驚」之類o既藉口,由得o的理虧o既人以為發爛渣爆粗就得,佢o地先會咁放肆o既o者。
驚阿叔爆火動粗?我驚佢唔敢動粗呀,成車人睇住佢一動粗即刻報警佢有排煩。
To Hypnos:
冇錯,我係怕,點解我唔怕 ? 你識得個阿叔 ? 你都識講佢發爛渣,根本唔係可以講道理既人,你除左再大聲惡過佢或用暴力令佢屈服之外,我想聽下你仲會有咩辦法,係果個時候可以解決佢兩個既問題。你可能覺得十八年後又一條好漢,但如果當時我一家大細都坐係巴士上面,我仲會充英雄嗎 ? 就算得我一個人,都唔會魯莽去介入佢兩者的事,我唔係話完全唔理,如果阿叔仲繼續無理取鬧或有進一步行動的話,我都會報警,而唔係好似你所講,唔驚佢唔動粗,乜你要令阿叔出手打你才叫美好結局嗎 ? 乜野叫令佢有排煩 ? 玉石俱焚嗎 ? 要做魯莽英雄好容易,但要考慮後果。
To 路人甲:
你始終都是語不驚人誓不休,現在你的行為跟本和那個阿叔無
異。見前路不對就後路走,特意抽些題外話來說。
後生仔:「你都係想攞彩姐~對唔住囉」
----
還有你那個”巴士阿叔 第二回 比差人拉”跟本就是另一件事來!
To 仁或其他兄台:
我唔知點解你會話我行為同阿叔無異,我算無理取鬧嗎 ?
我只係最不解既地方係人人看完段片都高唱正義之歌,但又冇實質說明當時應該怎樣去做才能解決事件,你估我看完就唔討厭那個阿叔嗎 ? 大部份人都只係提出以暴易暴或不切實際既方法,你覺得正確嗎 ? 對事件有幫助嗎 ? 唔出手就比人話冇同情心或怕事,我冇辦法去解決的事情又怎出手 ?
如果阿叔係做出非禮或偷竊這些天理不容的事,旁人無行動就可以話係冷漠冷血冇同情心之類,不能原諒,現在一場兩個人的口角之爭,雖非大事,本來可以小事化無,鬧完就算,但旁人無謀只以匹夫之勇,只會小事化大,何必呢 ?
最後我知講完以上說話都仍然有好多人不滿意,一定仲有排講,但我唔想騷擾到這個blog,如果各位有何高見或提醒,請email 本人,定必回覆。
我只是覺得,如果其他成客也像你所說一樣,那麼即使雙方大打
出手也不會有人制止,即使是有意制止的乘客門只要沒有人帶
頭,自己也不好意思介入。羊群心理也好,出於主動也好,能制
止那個阿叔的行為就萬事大吉。
想了想,我自己都有錯,我只是提倡和閣下不同的個人想法,但
沒有為閣下的立場去作出發點。
Posted by: 仁 at May 23, 18:38我只是覺得,如果其他成客也像你所說一樣,那麼即使雙方大打
出手也不會有人制止,即使是有意制止的乘客門只要沒有人帶
頭,自己也不好意思介入。羊群心理也好,出於主動也好,能制
止那個阿叔的行為就萬事大吉。
想了想,我自己都有錯,我只是提倡和閣下不同的個人想法,但
沒有為閣下的立場去作出發點。
Posted by: 仁 at May 23, 18:39哈哈哈!
我頭先想save 低你張圖
發現原來叫pressure.jpg !
笑死。
Posted by: purpleair at May 23, 21:25Hypnos,
或許閣下孔武有力,武功高強,
不需要顧慮阻攔阿叔後,阿叔情緒失控出現的暴力行為,
但是社會上大多數人也不過是手無寸鐵的平民百姓而已,
我們必須考慮到自身的安全問題,香港警隊的撲滅罪行宣傳片段也有提及,
請市民在人身安全的情況下利用不同的途徑通知警方舉報罪行
我個人覺得做事前考慮後果不等於膽小怕事,另外請問閣下要如何在不流血不吵架的情況下勸說阿叔?
Posted by: 07 at May 24, 23:42剛才有網友留言,說酒吧最近以此題目來猜枚,我將之修改為「巴士枚」,如下:
未解決呀未解決!
有壓力呀有壓力!!
攞尾彩呀攞尾彩!!!
大家不妨輕鬆一下。:>
http://www.cuhkacs.org/~hegu/Bo-Blog/index.php?job=art&articleid=a_20060525_032724
我寫了Part 3,作為此系列的完結篇。
Posted by: 何故 at May 25, 15:08甚麼「玉石俱焚」、「十八年後又一條好漢」?
為何大家都幻想到阿叔會日暴走會傷人甚至會殺人?太看得起這死剩把口的無賴了吧?
Hypnos,
正所謂初則口角,繼而動武,我反而想問點解你會想像唔到一個人情緒激動起黎會打其他人。唔通同個三唔識七的陌生人鬥嘴會好好玩?其實我幾欣賞個後生仔的,佢情緒控制得好,個阿叔搬左十幾次"x你老x"出黎都冇以粗口相向,証明佢都唔想再挑起阿叔條根...
Posted by: Aric at May 26, 12:53Aric,
你知唔知o係公眾場所「初則口角,繼而動武」,仲有成車證人,後果會幾嚴重?
個後生仔根本唔係情緒控制得好,只係被人爆粗嚇窒,閣下唔係分唔出呀?你唔見佢最尾唔忿氣等阿叔擰轉身先敢加句「我警告你」?
Posted by: Hypnos at May 28, 16:28真是估不到事件效應擴散得這麼快.
Hypnos,
無錯巴士入面係有人睇實
但我肯定阿叔真係郁手既話唔會理咁多囉
你唔會唔知"衝動"一詞就係用來形容呢種情況掛?
阿叔一郁手咪報警囉
其實大家怕乜?
打你一兩下會死咩?況且佢打你你唔識避o架?
Hypnos,
阿叔會捉實隻手唔俾報
而且冇戰鬥力嘅人面對武力時恐怕只有捱打
或者真係會有旁觀者會報警,阿叔阻都阻唔住
但係............
明明只係一場好小事嘅吵架
點解係都要來"硬"嘅,搞大件事先安樂?
你應該知果位阿叔唔似有教養的人,
我相信如何來"硬"嘅都未必教得精佢
只會令阿叔從"硬"受番來嘅氣留俾下一個
再係咁只會惡性循環
用"軟"性嘅方法和解真係咁失禮?
用"硬"解決事件嘅人我只會覺得佢唯恐天下不亂而已......
路過的,我只可以講,你真係懦弱怕事得令人嘆為觀止。
係囉,人人容忍縱容惡人就最好,惡人橫行冇人敢出聲就「天下太平」丫嘛。
Hypnos
容忍 = 懦弱怕事
衝動派最常見嘅說話...
殺人放火果D我就唔會忍je
但吵架呢D小事都要理嘅話我肯定呢D人會好唔得閒
我覺得成日硬碰硬D人會有好多仇家
如果你有呢種覺悟,認為動粗解決比較好嘅就隨你喜歡
回埋呢次唔回,道不同不相為謀
Posted by: 路過的 at May 31, 14:49